Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 3, 2009

kenape........*i'm blue*

assalamualaikumwarahmatullah...

kalau sakit demam denggi berdarah sekalipun, time untuk recover tak lah selama sakit yang satu ni..
*sakit hati*

do u know how long it takes to fully recovered from this?

jadi,bila saya dah recover dari sakit tu, saya taknak lalui lagi perkara yang sama.
biar saya hidup tenang2 dalam dunia yang saya dah cipta sejak u keluar dari situ.
boleh?
dulu, masa saya hope for things to come, always, it never came. u never take the chance. letting it go, leaving me terkapai2 lalu hidup sorang2

nasib baik saya ada bunch of great frens. they truly are.

erk, kawan2, i sayang u all so muach2!

sekarang, saya dah keluar dari zon sedih tu, zon gelap tu, maknanya, saya nak hidup and keluar ke dunia yang penuh warna warni without u in it.

so, boleh bagi saya chance untuk lalui masa2 kegembiraan yang saya dah bazirkan dulu?

*terima kaseyyhhh..!*



sekarang, saya soo in love with great flats
..and..

someone with pretty eyes =)

No comments: