Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Happy Birthday

Daisypath - Happy Birthday

Lilypie - First Birthday

Sunday, August 8, 2010

puding jagung kastard mak...

assalamualaikumwarahmatullah...

lame tak update. too much story. too much time. tapi sgt malas...

tadi macam biasa, melawat web2 resipi..(hee...)

and 1 picture of someone's fp caught the attention.

puding jagung kastard!!

arwah mak selalu sangat buat puding ni.. tambah2 pulak dah nak dekat ramadhan ni..
xsempat aku blajar dengan arwah mak.. she's a very good cook tau!

mak, we just miss u too much....


Saturday, April 10, 2010

rindu.

assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh..

ya Allah, terlalu dalam rindu kami padanya..

semoga mak ditempatkan di kalangan orang2 yang beriman..

di tempat orang2 yang Kau tinggikan darjatnya..

semoga dia damai disana..

di akhirat yang kekal abadi..

mak,

setiap nafasku, denyut nadiku, semuanya ada kamu..

kami sayang mak, selamanya..

Tuesday, January 19, 2010

numb

assalamualaikumwarahmatullah..

lagi xsampai 2 weeks to a new life. tapi macam xrase ape2 lah pulak..kenapa eh?

makin dah dekat hari tu, makin lah hilang semangat ni..

hurm..

ya Allah, bangkitkanlah hati ni..
semoga semua yang aku buat sekarang ni berada dalam redha-Mu..