Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, August 7, 2011

duty



assalamualaikumwarahmatullah. .

xde idea nk letak tajuk, so letak je lah tu memandangkan aku sedang duty di hari ahad yang hening ni


skarang dh seminggu aku berada di Perlis
oh sgt jauh dari family dan dia. . .

tapi xpe, demi kedaulatan negara, relaku berjuang walau jauh manapun!
hehe, poyo kan?

skarang ni asal balik seremban je, mesti aku diserbu dgn pertanyaan,
"skarang dh buat ape dah?"

adoi... malasnya nak jawab soalan2 macam ni..
tapi bila difikir2 balik.. memang patut pun makcik2 ku risau
lagi tak sampai 7 bulan je dari tarikh
nampak macam panjang, tapi memandangkan kejauhan aku ni, payah sket nak buat persiapan dari jauh.. huhu...

ok ye, lets look to what i've been doing:

1. bunga pahar ( 30% siap, DIY sendiri je. . hehe)

idea dari sini

2. pakej kahwin - sanggar gemalai creation (ops, ni baru jumpa sekali je aritu, xsempat nak buat pape lagi)
3. pakej catering - mutiara services (baru nak set appointment, nampaknya encik tunang je lah yang pergi ye nanti)
4. pakej fotografi sanding+nikah - E.T Snap Photography (ni termasuk pakej dgn SGC)
4. bunga dulang (10% siap, yang ni pun DIY jugak)
idea dari sini

sebenarnye, macam xbanyak sgt yang nak kena fikir sebab aku n encik tunang amek pakej je. senang untuk yang spesis pemalas macam kami. hehe.

oh, ingat kad pun nak DIY je. mudah, simple, n yang penting JIMAT!
sebabnye, aku rasa kad kahwin ni nanti penting untuk orang nak tengok arah ke rumah pengantin.
xtaula kalau memang ada orang yang berhobikan 'mengumpul kad kahwin' kan?

ok lah, till then!

No comments: