Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 1, 2011

love, is that enough?

Assalamualaikum warahmatullah

Kadang-kadang rasa terlampau bersalah sebab terasa tak cukup pantauan and kasih sayang yang aku curah untuk adik2.

Kadang-kadang terasa terlampau bersalah sebab tak menjalankan tanggungjawab yang sempurna untuk guarding my sisters n brother.

Kadang-kadang terasa terlampau bersalah...

Sebagai seorang kaklong, sepatutnya aku take charge untuk jaga family. yes, ayah aku ada n he did his job very well. His unconditionally love memang xde siapa yang boleh argue. no, I wont allow that.

tapi.. there's still thing yang kami malu nak cerita kat ayah. sebab aku sendiri kadang rasa ada barrier between aku n ayah. yes, losing mother was very hard for us, sebab she used to be our BFF, she knows everything!

Bila adik aku dah mula masuk zaman remaja, there are lotsa conflicts yang melanda. i know, i have been a teenager myself. lucky me, arwah mak sentiasa ada untuk guide aku through it all. tapi for my babysister? aku takut.. takut dia membesar dewasa dengan wrong thoughts. Adik aku tu kalau tengok luaran, always the coolest one, kadang2 tengok dia macam takde masalah langsung. tapi, hey, tipulaa.. zaman remaja la zaman yang paling bermasalah sebenarnye.

i hope.. aku x fail mendidik adik2ku.

Ya Allah, semoga adik2ku membesar menjadi seorang yang berjaya dunia akhiratnya..

No comments: