Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 4, 2008

tahniah,tahniah......


lintas hormat depan Yang DiPertuan Agong


anggota tambor 1RAMD


4th december. hari yg dnanti2 oleh sahabat2ku yg commission taun ni. knape?? sbb that's the commissioning day..

evryting's went smooth..hail to them, xde sape2 yg terpengsan or terjatuh or terhape2 th ni.bravo!!

awal2 pagi lg derg da bising2, bersiap mcm hari raye plk.time tu da rase aura2 da...

aku pn xterkecuali la bersiap2 kn. thou jd guest jer, yg pnting, aku nk tgk kawan2 aku jd kapten.huh,bangge beb!

waktu ktrg smpi kt pdg kwd rmc tuh, da ramai gle. bdk yg commission pn ramai, mstila family lagi ramai kn.silap2 bwk skali org2 kampung.hee... las2 dptla aku ngn duduk kt blakang. dekat ngn tambor(band). xpela, bingit2 p, ktrg sanggup.demi kawan2 terchenta~~(sayu..)


aku n zaima yg terperosok dok kt blakang

ni lepas parade sblom amek watikah

abes jer kawad, aku da pening2 sbb panas. tu yg balik trus, xsempat nk tngu derg amek watikah. naseb baik da sempat aku menyelinap kt blk persalinan derg.smpt gk r tlg2 betulkn attire sume. ala..mcm designer kt blakang stage la gitu..kehkeh....

balik jer blk, trus telan acifast n tdo xhengat. gle ah, mcm tdo wktu mlm plk panjangnye... tu yg bangun2 jer, segar.... ha, leh start bwt keje blk.

okla, smpi dsini saje utk kalini..tata!~

No comments: