Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 26, 2008

memorabilia~

aththalamualaikum dan thelamat pagi pengawai kadet!!!

cm besela, abes exam, knela menjalani military training plak. tp, skang ni tgh dok rancak untuk commissioning, so, xla rancak sgt perkembangan training ktrg ni. bese2 je...

aku je dok rancak dgn muvi2 yg comp ni pn da xlarat nk tanggung kapasiti die. nilah, da abes exam, trus mati kutu xtaw nk bwt pe...haisy~

kpd sahabat2 yg da nk commission lagi brape hari je lg ni, slamt menjalani a new phase of life. a life of real worker. life of real captain...pasni aku knela salute korg plak...tabik2~

n kpade bdk2 engineering 2004, marilah kite same2 mengharungi hidup kt sni stahun je lg.. insyaAllah, thn dpn kite commission same2.....


CHARLIE'S ANGELS to-be- captain
(4th Dec 2008)


ella
aishah
farah
nazira
zati
umi
anis
wany
nadh
mas
azreen

~congrats korg!

1 comment:

yus_anakmelayu said...

tak banyak beza dengan dunia ku... walaupun palapes hanyalah simpanan, tapi cabarannya tetap sama, memikirkan dua perkara dalam satu masa. baru abis exam, aku pun nak masuk hutan, tinggal satu sem je lagi sebelum ditauliahkan sebagai leftenan muda. insyaAllah... aku ade kenal soorang dua budak upnm, syed namenyer,budak silat... ramai lagi, tapi aku tak tau name lah..he.he.. oklah, selamat buat anda semua, selamat buat kita, selamat buat bangsa, dan selamat buat agamaku, Islam yang syumul.. assalamualaikum