Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 8, 2009

entry apa2 ntah.. tenkiu naddthan...

assalamualaikumwarahmatullah...


lihat2, ini makanan fevretku kalau menyinggah ke sogo=) tapi, harini, xpergi sogo pun dapat.. sebab, Naddthan yang blikan.. (siapa naddthan?itu rahsia aku n naddthan..hee)


nothing special to type on, itu pasallah sister's popiah ni pun boleh jadi inspirasi.. tapi, sedap woo... silalah try, pasti nak lagi..

sebenarnye, dari semalam, aku xmakan dengan betul. inilah aku, kalau xde kelas lah pada hari tersebut, makanya, aku duduk tercongok je lah dalam bilik ni xkeluar2~ so, bila xde kelas lah baru merasa makan nasik buatan sendiri. tapi, semalam ntah mood malas ape struck aku, langsung, nasik pun xmakan. dah la petang tuh, ber lap2 kolam tuh aku bantai swimming, pastu pergi brisk walk lah, konon nak release tension. lupe pulak malam semalam ade kelas.

haaa,, puas jugak dok menongkat mata dalam kelas malam semalam..huhu..

harini, laaaagi lah malas nak berbuat ape2. tapi, rajin sket lah, sbab sempat masak nasik and lauk kan. tetibe naddthan pulak bawak popiah sodap nih. rezeki aku harini..alhamdulillah~~ smoga kau pun murah rezeki jugak, naddthan=)

No comments: