Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 5, 2011

home?

assalamualaikumwarahmatullah..

see how much have i posted today? hehe..
harini adalah hari malas sedunia.

xpe2, esok perlu turun site untuk buat tinjauan. maka harini perlu rehat!

ok2, mari balik ke topik perbincangan seperti di tajuk.

home.

mana nak dok lepas kahwin ye? peningnye saya n my other half memikirkannya. ok, kalau dok jauh ni xpelah, saya di perlis, n dia masih di rumah parents di kuarters KLIA.

tapi, what if saya dapat bertukar ke KL?
alhamdulillah kalau dapat=)

saya akan bekerja di batu kentonmen, dia di KLIA.
sudah terbeli rumah di Desajaya Villa, Senawang.
makanya, macam xekonomi kalau duduk kat situ.

so, setelah berbincang dengan jayanya, kami bersetuju duduk di Putrajaya. kuarters kerajaan lah kan.. fair untuk dia dan saya sebab located di tengah2 antara tempat kami bekerja.




eh, discuss macam confirm je dapat posting kan?
berangan lah kau, ruzana...

No comments: