Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 28, 2009

ouh,,rinduu..

kat luar,hujan sgt lebat.
rindu sgt.
thou cuti aritu 4 hari jer(cuti sem yg terpendek spjg aku dok sini), tp aku rse sgt berquality
most of the time wt my kesayangan........

kesayangan??

mak, ayah, angah, azrul, shera, n najiha
aku mmg anak omak.lantakla org nk kate aku manja pn...memang.

cuti sem kalini, bercuti ke tempat yg dekat2 jer. tgh gawat ni kan, xbaik membazir. maka, bercutilah kami sefamily ke melaka n ulu bendul jer..bercuti ke tuh?

ouh, suda pandai pose2 ye, kamuu?..


pegi mlake, wajib singgah kuala sg baru. seafud yg bes!



dok umah, keje aku melayan si najiha ni laa. bawak die p taman,,bawak die p shoping,,melayan die berborak. nsb baik die ni jenis independent sket. soft, yet strong. jatuh xnangis punye. nk tdo pn senang. xde buai2 laju2 ni... bagi jer kain bucuk die tu, confirm xsmpai 5minit, die da lena..

skarang? xpyh tanye la aku dok wat ape. malas aku nk kabarkan...

No comments: