Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, May 8, 2009

tak tahu lah nak letak title apa...

ng!

assalamualaikumwaramatullah...

yay!

  • final exam, check!
  • PSM, CHECK!

waaahhhh...akhirnye............ rase mcm nk menjerit bagitaw satu dunia, ke2-2 task ni dah selesai. berjaya ke x, hrp2 semuanya ok lah kn. dah 3 minggu woo,,, tido xsempurna. kalau ngntuk pun, tido sekejap, pastu, pkl 3 berjaga balik. pasni kenelah betulkan balik jadual tido ni=P

haritu balik cuti sekejap pn, mak ayah dah dok risau. apsal lah aku dok melekat kat dining hall tu, xsiap2 ke, kejenye?? (ok, aku mmg bwt keje kt ruang mkn umah aku.tmpt ni plg bes aku rase. internet connection pun laju woo) diorang naik risau sebab bila diajak kuar pun, payaah sgt. kalau xde keje, mmg aku ajak kuar je kejenye=)

ok..skarang, tu sume dah abes. tgh xsabar2 sgt nak tunggu cuti ni. nak pegi jalan2 ke utara pulak, InsyaAllah...

ni ade gmbr ayah waktu balik cuti aritu. ayah dah sambung balik hobi die yang dulu tu. cycling! ye, ayah sy adelah atlit cycling ye dulu. wakil atm di zaman kegemilangan cycling atm dulu, tahun 1970s kot, rasenye.. dulu waktu kitorang kecik2, selalu lah jugak ikut tournament basikal2 ni. slalunye kat dataran merdeka. ade night ride lah, hape lah. ayah sgt rajin mengangkut basikal2 kitorang bwk p KL. ceeh, dulu mcm bangga je sebut KL kn. skarang? haisy, seremban tetap bess! gambar adik aku yg laki tu, azrul, siap ade kat pamphlet lagi waktu tu, pasal dia jadi youngest participant. haha, kalau tengok balik gambar tu, mesti gelak kan? papolah jang...aku?? tukang dok tepi bagi sorak sket. xminat lah nk racing2. takat p skolah naik basikal tu, adelah...



ayah ready to take-off sambil disorak anak2 jiran aku yang kenit2 tu


cuma basikal tu je yang tak kene sket. mountain bike, tapi tayar beskal racing... ye la, tyr mountain bike mane boleh speed2 woo...



goodjob, Daddylove=)



No comments: