Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 11, 2009

changes i'm fretting of. perubahan yang merisaukan.

assalamualaikumwarahmatullah...

most dismayed and depressed PSM's day as today.

pagi ni, dengan semangat yang berkobar-kobarnye aku pegi lab siap dengan mix calculation. hanya satu aim aku harini. to complete my task at casting the concretes according to my design.

duduk dengan tenang dibangku taman SZW,sambil menyemak2 calculation. kemudian bangun dan menghala ke arah lab. nampak Ir Alias. my co-ordinator.

"Ruzana, i have put a little change to your design. but, don't fret, i'll help you through"

APEKAH??? i'm imperiled by the tone. aku taw, that never means any 'little changes' as he define it. that means descent. abrupt. disaster. to my calculations and to me, the one who'll be fabricating my concretes....adoii....poning eden....

huwaa....! rase nak nangis. mase beliau terangkan perubahan-perubahan kecil tu, aku rase sgt down. rase cm nk marah jer beliau balik.

ouh, low point. sgt teruk. xpe2, mari kite bersabar dan mendengar je perubahan yang beliau ingin lakukan.

hurm,, keputusannya...lebih 3kali ganda penambahan sampel. okk, i'm saying about the concrete samples. maka, boleh anda bayangkan betapa down nye aku di ketika itu.

dok termenung tengok testing appliances yang ade dlm lab sambil tengok luqman n gedul yang tgh menyapu stor. fikiran menerawang jauh memikirkan kenaf yang memang sangat tak cukup. harus ke Mardi sekali lagi untuk ambik fiber tuh.

please, pray for my spirit. i crave for some strong finishing.


No comments: